hits
  • 23.04.2018, 19:30

Booty builder mini bands


Hei dere ♥

En av tingene jeg fikk til bursdagen min var disse treningsstrikkene fra Booty builder. De kommer som dere ser i fire farger med ulik motstand. Helt perfekte ha med seg p tur, hjemmetrening eller ta med p treningssenteret. Der jeg trener har de forresten sluttet ha disse sm strikkene, fordi folk tar de med seg hjem... Uansett s er de supre ha nr man skal trene bein, lr og rumpe. De kommer nok til bli en del brukt n i eksamensperioden nr jeg ikke har s god tid til trening. Jeg bruker youtube, pinterest og instagram for finne inspirasjon til velser. Tenker kanskje ta bilder av mine favorittvelser en annen gang, hvis det er noe dere er interessert i? 

Du finner treningsstrikkene HER

Ha en kjempefin mandag videre ♥

  • 21.09.2017, 16:35

No pain, no Champagne


Jeg m bare beklage fravret mitt p bloggen den siste tiden. Det tok visst sin tid bli frisk igjen etter den kraftige forkjlelsen jeg har hatt de siste to ukene. Jeg har hatt vondt i halsen, hostet mye og vrt veldig slapp. N merker jeg endelig at jeg begynner f litt energi igjen, og halsen er s og si helt bra igjen. P grunn av mangel p energi har jeg ikke ftt studert s mye som jeg nsker, s jeg har brukt den siste uken p lese masse, s derfor har det ikke blitt s mye tid til bloggen siden fredag. 

Trening har det heller ikke blitt noe av p tre uker, s i dag gleder jeg masse til hoppe inn i treningstyet og knyte p meg treningsskoene(eller teknisk sett s knyter jeg de aldri opp..) For f en god start p treningen igjen har jeg booket meg p "Strength and core", s det blir 45 minutter gruppetime med favorittinstruktren min! Makan til sprudlende menneske skal man lete lenge etter, og jeg dr av mottoet "No pain, no champagne" som skal motivere oss til gi alt. Haha XP

Ha en kjempefin torsdag videre ste lesere!

  • 19.04.2017, 22:00

Late workout



Hei dere ♥

Det ble visst en sen oppdatering fra meg. Tiden har gtt s fort i dag med forelesning, skolearbeid, middag og til slutt trening. Jeg hadde egentlig tenkt meg p gruppetimen som jeg pleier dra p, men det var en annen gruppeinstruktr som skulle ha den s jeg avbooket. Liker s godt hun som egentlig pleier ha timen, s jeg tok litt egentrening med Endre i stedet. Det ble en kort kt siden jeg prver legge meg tidligere og det var utrolig mange folk der. Var serist opptatt p alle apparatene jeg hadde tenkt til bruke. Fikk brukt favorittightsen min som jeg fikk til jul. Den gir meg alltid lyst til trene og er den mest fargerike tightsen jeg har i skapet. 



Hper dere har hatt en kjempefin onsdag ♥ 

  • 06.02.2017, 19:30

Hvordan holde p treningsmotivasjonen!



Hei igjen ♥

Jeg er vel ikke alene om ha et nske om trene mer i 2017. Det virker hvertfall slik nr jeg gr inn inngangen p Sats. Det er veldig typisk at man er kjempemotivert i januar, og s dabber det gradvis av utover i ret. Derfor har jeg samlet sammen 10 gode tips til hvordan man kan holde p motivasjonen. 

♥ Finn en treningsform du liker. Dette er noe av det viktigste. Hvis man finner en treningsform man liker er det enklere motivere seg til komme seg ut dra. Selv er jeg ikke noe glad i tredemllen, men liker godt romaskinen. Av styrkevelser har jeg funnet ut at jeg liker best trene uten masse maskiner og fancy utstyr men bare med enkle hndvekter, en step og matte. Gruppetimer er ogs noe jeg liker godt, men det er stor variasjon p bde time og instruktr. Her m man rett og slett bare prve seg frem. 

♥ Varier treningen. Ikke gjr det samme hver gang du er p trening. Bytt ut velser i programmet og kanskje dra p en lpetime i stedet for lpe alene. 

♥ Lag en spilleliste med alle favorittene. Det er alltid deilig putte i hreproppene og bare stenge verden ute mens man trener. Under finner dere spillelisten jeg nylig delte med dere. 

♥ F deg en treningspartner. Det er mye enklere motivere seg til dra p trening hvis man har en avtale med noen. Da er det ogs vanskeligere avlyse. I tillegg er det jo veldig koselig trene sammen og lfte hverandre opp s man presser seg til ta en repetisjon til. 

♥ Planlegg treningsuken. Det kan vre smart sette opp en plan for nr man har tid til trene. Hvis man skriver det ned, er det ogs vanskeligere droppe det. Hvis man skal p gruppetime kan det ogs hende man m booke time i god tid for ikke havne p venteliste. 

♥ Fresh opp treningsskuffen. Man trenger ikke oppgradere hele skuffen og bruke masse penger. For min del hjelper det p motivasjonen med en ny topp eller en stilig drikkeflaske med et kult sitat. 

♥ Den eneste treningskten man angrer p, er den man ikke tok. Bare tenk over det! Uansett om man bare har tid til en halvtime p treningssenteret er det mye bedre enn ikke trene. Samme hvis man ikke er s effektiv og fr gjort alle velsene man hadde tenkt, s er det bedre tenke at man klarte de man gjorde.

♥ Sett deg realistiske ml. Jeg pleier som regel ikke sette meg konkrete ml, men jeg merker at det hjelper veldig p motivasjonen nr jeg klarer det. Det kan vre ml om hva som helst. Hvor mange ganger man skal trene i uken, hvor mange kg man skal lfte, hvor fort man skal lpe, hvor lenge man skal trene, hvor mye man skal g ned i vekt, mestre teknikken p en velse man synes er vanskelig osv. 

♥ Tren rett etter skole/jobb eller fr. Jeg m enten trene tidlig, rett etter skolen eller veldig sent. Nr jeg frst har kommet meg hjem blir drstokkmila fort litt for lang for dra ut igjen. Hvis man tar med seg treningsty eller til og med har det p seg p skolen er det vanskeligere dra hjem i stedet. 

♥ Prv ut noe nytt. Kanskje du finner en treningsform som du liker veldig godt, som du aldri har prvd fr. Det finnes for eksempel utrolig mange ulike gruppetimer og det er ikke alltid man vet hva timen gr ut p fr man str der. Jeg minnes fortsatt den gangen jeg prvde meg p "Kettlebell" og det bare var tunge kettlebells igjen og jeg ikke fikk til noe. Jeg flte meg utrolig malplassert i salen, og dro aldri tilbake dit. Haha



God trening! ♥

  • 17.01.2017, 16:30

New workout kicks


Hei dere ♥

Tidligere i dag hentet jeg en etterlengtet pakke p posten. Oppi esken l disse nydelige joggeskoene fra Asics, modellen heter GT-2000. Det begynner bli en stund siden sist jeg kjpte joggesko, og de jeg bruker p Sats Elixia hadde virkelig sett sine bedre dager. Hadde til og med begynt bli et lite hull foran. Jeg gleder meg masse til prve disse ut etterp p trening. 



Ha en kjempefin tirsdag videre 

  • 07.01.2017, 16:00

Drop it like a squat!



Hei dere ♥ 

N har jeg akkurat kommet hjem fra ukens tredje treningskt. Jeg og kjresten hadde egentlig booket oss p cycling klokken 10, men han flte seg drlig og jeg var altfor trtt til at jeg ville dra alene. S vi sov noen timer til fr jeg tok en liten tur alene. Da jeg pnet skuffen med treningsty inns jeg at det var p tide vaske treningsklr siden utvalget ikke var s stort. Endte opp med en fargerik shorts som ikke matcher skoene i det hele tatt.. Haha. Fikk et par nye lpesko i posten i gr, men mtte returnere de siden de akkurat var litt for sm, s m vente noen uker fr jeg fr nye. 

N skal vi bare nyte den siste helgen fr skolen starter igjen, og kanskje bestemme oss for rets ferieturer ♥ Ha en kjempefin lrdag videre!

  • 04.01.2017, 19:00

My workout playlist


Hei dere ♥

Jeg tipper mange av dere har som nyttrsforsett trene mer. Jeg har s langt gjennomfrt to gode treningskter denne uken, og flere skal det bli. Motivasjonen min er p topp, s vi fr se hvor lenge den varer. En av de tingene som hjelper p motivasjonen min nr jeg frst har kommet meg til treningssenteret er musikk. Jeg har nettopp oppdatert min spilleliste med 10 nye favoritter, som dere finner under. 



Har dere noen musikktips?

  • 23.08.2016, 22:00

Sweat now, shine later


Hei igjen ♥

Det er ikke ofte jeg finner tid til publisere to innlegg om dagen, men jeg hadde s lyst til oppdatere en gang til fr jeg skal finne sengen for en ny dag i morgen. Jeg hadde frste skoledag i dag etter ferien, og klarte overraskende nok komme meg opp til forelesning klokken 8! Ikke verst etter mange uker med en dgnrytme som har vrt helt snudd p hodet. Etter forelesning fikk jeg ordnet noen bker, og handlet skrivebker og permer.

N har jeg nettopp kommet hjem fra trening med en god venninne. Hun studerer i USA, og reiser tilbake p lrdag, s dette var mest sannsynlig siste mulighet jeg hadde til se henne fr jul. Vi svettet oss gjennom bde "21 minute body" og "Bootylicious". Jeg vrikket foten p sndag, s kunne dessverre ikke kjre den fullt ut nr det var mye hopp og sprett, men tok heller alternative velser hvor jeg kunne ha beina godt plantet p gulvet. Bedre enn ingen ting, eller hva? Dette ble et veldig skravlete innlegg, s jeg tenker jeg legger meg n. Hvis dere stikker innom i morgen, deler jeg antrekket fra frste skoledag!



Sweet dreams 

  • 05.08.2016, 18:00

Sweat, smile and repeat


Hei dere ♥

I dag tok jeg og kjresten turen opp til Holmenkollbakken for en liten treningskt. Trening i trapper er hardt, men veldig effektivt. Ble ikke den lengste kten siden vi bde hadde litt lite energi og litt lite tid. Jeg skal nemlig straks avgrde i bursdag til en av mine beste venninner fra vgs fr jeg og en annen venninne skal en tur ut p byen i kveld. Jeg har til og med tatt antrekksbilder til dere, som jeg tenkte dele i morgen. 

Det ble noen runder hvor vi lp opp trappene p tribunen, en runde hvor jeg lp annethvert trinn, noen runder med utfall oppover trappene, litt dips og litt hopping oppover. Veldig deilig trene ute en gang i blant, men herregud s varmt det var! Jeg trodde jeg skulle d av varme p slutten. 


Mtte stoppe halvveis p siste runde, for jeg var s varm... 

Tok av meg genseren og lp siste biten i sports-bhen i stedet 



Perfekt ta litt dips p toppen etter ha lpt en runde!

 

Hper dere alle fr en fantastisk start p helgen! ♥

  • 27.01.2016, 21:30

Just do it!



Hei ste lesere og god lille-lrdag♥

I dag startet dagen med 3 timer matteforelesning. Ikke favoritten akkurat, men kom meg overraskende gjennom denne gangen ogs. Haha. Det som er deilig med starte s tidlig p onsdager, er at vi slutter 10:45! Derfor hadde jeg mange timer hjemme hvor jeg har gjort litt mer skolearbeid og tatt litt bloggbilder. N kom jeg nettopp hjem fra Elxia, "21 minute body" og "Strength and core" har kroppen ftt kjrt seg gjennom denne onsdagskvelden. N skal jeg hoppe i dusjen fr det blir en tidlig kveld. Hper dere har hatt en fin dag!





  • 08.01.2016, 11:00

Workout songs for 2016


Hei skjnne lesere

Et av mlene mine for januar 2016 var trene 2-3 ganger i uken. Jeg har n klar for ukens andre kt p Sats, og jeg tenkte kjre armer i dag. Kjrte "Leg day" p onsdag og har skikkelig gangsperre. Slet med reise meg opp fra saccosekken da jeg satt foran peisen i gr. For meg er musikk utrolig viktig nr jeg trener. Det gr som regel 1000 ganger lettere, srlig nr man trener cardio. Her er mine favoritter for tiden.

Hva er deres favorittsanger nr dere trener?

byAnne

Jeg er en 21 r gammel jente fra Oslo. Studerer konomi og ledelse og jobber som freelancer i et eventbyr. Bloggen handler i hovedsak om mote, hverdag, reise, mat og tips. Hper dere liker den!

Search

Bloggdesign